Alle bestellingen worden door ons met de grootste zorg in behandeling genomen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Blijf in dat geval niet zitten met je klacht maar informeer ons hierover per e-mail via info@dajia.nl.
Klachten c.q. vragen en opmerkingen worden altijd direct in behandeling genomen door DaJia Bamboekleding. Je ontvangt van ons altijd een bevestigingsmail van je klacht c.q. vraag/ opmerking. Afhankelijk van de aard en omvang van de klacht zullen wij proberen het direct naar ieders tevredenheid op te lossen. Als een klacht niet direct opgelost kan worden doordat DaJia Bamboekleding genoodzaakt is om derden in te schakelen, dan brengen wij je hiervan uiteraard op de hoogte. Gedurende de afwikkeling van je klacht zullen wij je geregeld informeren over de vorderingen zodat je kunt uitkijken naar een oplossing die naar ieders tevredenheid is.
Wat als de afwikkeling van de klacht niet succesvol is?
De shopbeleving van de klant en daarmee ook de klanttevredenheid, staat bij DaJia Bamboekleding hoog in het vaandel. Mocht het toch voorkomen dat we het niet eens worden over het eindresultaat dan kun je Stichting Webshop Keurmerk vragen om op te treden als bemiddelaar. Indien de bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk ook niet het gewenste resultaat oplevert dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie SGC (www.sgc.nl).